Εταιρικό Προφίλ


   

H εταιρία e-value, μέλος του Ομίλου OTE - Cosmote, δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, με στόχο την αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων των συνεργατών της.

Η έδρα της εταιρίας βρίσκεται στην πόλη της Ξάνθης, ενώ συγχρόνως λειτουργεί υποκατάστημα της στον Αγ. Στέφανο Αττικής, όπου βρίσκονται και τα κεντρικά γραφεία διοίκησης της εταιρίας.

Ολοκληρωμένη Επικοινωνία...

Έχοντας βαθιά γνώση, ότι η ολοκληρωμένη και αποτελεσματική επικοινωνία με την αγορά και τον πολίτη είναι το κλειδί της επιτυχίας για κάθε επιχείρηση και οργανισμό, η e-value επενδύει συστηματικά στην ανάπτυξη και προσφορά των πλέον σύγχρονων, ολοκληρωμένων υπηρεσιών αμφίδρομης και εξατομικευμένης επικοινωνίας μέσα από ένα ενοποιημένο περιβάλλον για την πλήρη διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας (τηλέφωνο, fax, email, chat, web). Το άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό της, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία που διαθέτει, είναι σε θέση να βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία των εταιριών - οργανισμών που συνεργάζονται μαζί της. Με δυνατότητα απασχόλησης μέχρι 3.300 εξειδικευμένων agents, 365 ημέρες το χρόνο και σε 24ώρη βάση, η e-value προσφέρει με απόλυτη επιτυχία, ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της. Με κεντρικό άξονα τους πελάτες της, η e-value δεν είναι μόνο ένα αξιόπιστο contact center, αλλά ένας ανεκτίμητος εταιρικός συνεργάτης, ο οποίος σχεδιάζει, αναλαμβάνει και διεκπεραιώνει με ακρίβεια τις υπηρεσίες που οι πελάτες του έχουν πραγματικά ανάγκη.

 

Οικονομικά στοιχεία...

Με κύκλο εργασιών που έφτασε τα € 27 εκατ. το 2011, πάγιες επενδύσεις που υπερβαίνουν τα € 13 εκατ. , άρτια τεχνολογική υποδομή και απόλυτα εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, η e-value κατατάσσεται σήμερα, ξεκάθαρα, στην κορυφή της αγοράς ως μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.

 

Ευθύνη...

Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες και συμμετέχουμε σε προσπάθειες ενίσχυσης των τοπικών κοινωνιών όπου δραστηριοποιούμαστε, αξιοποιώντας την πολύπλευρη δραστηριότητά μας σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Η επιχειρηματική δράση της e-value, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αέναη προσπάθειά της να λειτουργεί πρωτίστως, ως κοινωνικά ευαίσθητος πολίτης.

Εφαρμόζουμε με αυστηρή προσήλωση τις αρχές της εταιρικής κοινωνικής
ευθύνης, και επενδύουμε στους ανθρώπους μας υποστηρίζοντας τη συνεχή εκπαίδευσή τους ακολουθώντας το δόγμα της «Δια βίου μάθησης».

Οι συνεχείς επενδύσεις που γίνονται από την εταιρία, καθώς και η συνολική της δραστηριότητα, έχουν ιδιαίτερη σημασία για την ευαίσθητη ακριτική Θράκη. Η λειτουργία της e-value έχει θετικές συνέπειες για την τοπική κοινωνία,
στο σύνολό της, καθώς συντελεί στην ώθηση της κοινωνικής ανάπτυξης της Ξάνθης, καθώς και της ευρύτερης περιοχής. Ενισχύουμε συστηματικά την περιοχή προσφέροντας 400 θέσεις εργασίας προάγοντας την υγιή επιχειρηματικότητα και στηρίζοντας την κοινωνική ανάπτυξη.

 

...με Πρωτοποριακές Υπηρεσίες

Η e-value, εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα μέσα που προσφέρει σήμερα η νέα τεχνολογία, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών Contact Center όπως:

  • Ανάπτυξη πωλήσεων / Sales Growth
  • Εξυπηρέτηση πελατών / Customer Care
  • Είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών / Collection
  • Ποσοτικές έρευνες / Research
  • Τεχνική Βοήθεια / Help Desk
  • Υποστηρικτικές υπηρεσίες / Back Office
  • Διατήρηση & Ανάπτυξη πελατολογίου / Customer Retention & Growth
  • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting

 

...με Ασύγκριτη Ποιότητα Υπηρεσιών

Δίνοντας ύψιστη σημασία στα συστήματα ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας, καθώς και στην ορθότητα και νομιμότητα των διαδικασιών που ακολουθεί, η e-value έχει καθιερώσει τις αρχές της Διεθνούς Δεοντολογίας στην επικοινωνία της με το κοινό και ενημερώνεται διαρκώς από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, για τις σχετικές διατάξεις και τα πρόσωπα που δεν επιθυμούν την επικοινωνία με τρίτους. Παράλληλα, η πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008 δίνει στην e-value ένα ακόμα πλεονέκτημα διαχείρισης ποιότητας.

 

...με Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα τους Ανθρώπους μας

Ο ανθρώπινος παράγοντας, αποτελεί, από την ίδρυση της e-value, την κινητήρια δύναμη και ένα από τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα. Έτσι, η προσέλκυση ικανών και καταρτισμένων στελεχών, βάσει αυστηρών κριτηρίων επιλογής, όσο και η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξή τους αποτελεί στρατηγική επιλογή υψηλής προτεραιότητας για την εταιρία.

Οι άνθρωποι της e-value, η άρτια τεχνολογική υποδομή, τα κατάλληλα εργαλεία και οι πιστοποιημένες διαδικασίες αποτελούν τις βάσεις και το μέλλον της εταιρίας

 

...με Πελάτες πρεσβευτές της καλής μας συνεργασίας

Η αποτελεσματικότητα της e-value να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της, έχει οδηγήσει σημαντικές επιχειρήσεις και οργανισμούς του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα να την εμπιστευτούν.

 

Ενδεικτικά αναφέρονται:

 

 

...με Τεχνολογική Υποδομή


Η e-value διαθέτει άρτια τεχνολογική υποδομή μέσα από ολοκληρωμένα συστήματα τα οποία προσφέρουν ένα σύνολο υπηρεσιών στον χρήστη και κατ' επέκταση στον πολίτη.

  • Πληροφοριακό σύστημα τηλεφωνίας (CTI) 

...και Υπερσύγχρονες Εγκαταστάσεις

Η e-value διαθέτει διπλή κτιριακή παρουσία σε Αθήνα και Ξάνθη.
Σε κτίριο 2.500 τ.μ. στις εγκαταστάσεις στον Αγ. Στέφανο Αττικής στεγάζονται τα γραφεία της διοίκησης καθώς και ένα μέρος της παραγωγής με 450 θέσεις εργασίας.

Το δεύτερο site της e-value βρίσκεται σε ιδιόκτητη έκταση 30 στρεμμάτων στην πόλη της Ξάνθης, με υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις 3.700 τ.μ., 400 θέσεις εργασίας και μεγάλες δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης.

 

Στην Υπηρεσία των Πελατών

Διασφαλίζοντας την ισορροπημένη σχέση των πελατών της με το κοινό και διεκπεραιώνοντας με ακρίβεια τα έργα που της ανατίθενται, η e-value αποτελεί σήμερα ένα αξιόπιστο Contact Center που συνδράμει ουσιαστικά στην κάλυψη αναγκών σωστής και υπεύθυνης ενημέρωσης και εξυπηρέτησης ενώ παράλληλα εγγυάται με ασφάλεια την απόδοση υπεραξίας στις υπηρεσίες και τα προϊόντα των πελατών της.